Ceny dopravy a platby

Ceny poštovného

Způsob dodání Způsob úhrady Cena
Česká pošta Doručení na adresu kurýrní službou Česká pošta:
Objednávky přijaté do 15:00 jsou odeslány v den objednání.
Předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
Platba předem
Dobírka
75 Kč
105 Kč
kurýr PPL Doručení na adresu kurýrní službou PPL:
Objednávky přijaté do 16:00 jsou odeslány v den objednání.
Předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
Platba předem
Dobírka
Objednávky nad 1200 Kč
75 Kč
105 Kč
ZDARMA*
GLS Doručení na adresu kurýrní službou GLS:
Objednávky přijaté do 14:00 jsou odeslány v den objednání.
Předpokládaná doba doručení je 1 - 2 dny.
Platba předem
Dobírka
Objednávky nad 1200 Kč
95 Kč
125 Kč
Zasilkovna.cz Osobní převzetí - Zásilkovna.cz:
Výdejní místa po celé ČR
Zobrazit všechna výdejní místa
Platba předem
Hotovost
Objednávky nad 1200 Kč
45 Kč
75 Kč
ZDARMA*
PPL Osobní převzetí - PPL:
Výdejní místa po celé ČR
Zobrazit všechna výdejní místa
Platba předem
Hotovost
Objednávky nad 1200 Kč
39 Kč
69 Kč
ZDARMA*
Balíkovna Osobní převzetí - Balíkovna:
Výdejní místa po celé ČR
Zobrazit všechna výdejní místa
Platba předem
Hotovost
Objednávky nad 1200 Kč
39 Kč
69 Kč
ZDARMA*


Pozn:

  • *Poštovné zdarma platí jen pro platby předem.
  • Objednané zboží musí být skladem. Zásilka je odeslána po připsání platby na náš účet. Při platbě bankovním převodem může dojít k prodloužení doby odeslání o 1-2 dny.
  • Česká pošta garantuje doručení zásilky v následující pracovní den po její expedici z našeho skladu. Přesný čas dodání však není možné předem přesně stanovit.
  • O skladovosti a termínu dodání vás vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček v objednávkovém formuláři před potvrzením objednávky.
  • Neskladové zboží je expedováno zpravidla 4. - 6. pracovní den ode přijetí objednávky. V případě některých speciálních výrobků (např. dioptrické barevné a torické kontaktní čočky) nebo u neobvyklých dioptrických hodnot může ve výjimečných případech dojít ke zpožděnému dodání.

Cena, přepravné, platba

Spotřebitel platí cenu uvedenou v okamžiku podání závazné objednávky. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Ceny za dopravu závisí na zvoleném způsobu dopravy a platby a jsou součástí objednávkového formuláře, tudíž známy zákazníkovy před odesláním finální objednávky.

Balné neúčtujeme. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.cocky-optika.cz

V případě platby předem bankovním převodem odesíláme zboží až po připsání částky na náš bankovní účet. Platební instrukce obdržíte emailem po potvrzení objednávky. Pro urychlení expedice zašlete bankou vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na info@cocky-optika.cz. Textové konfirmace uznáváme jen pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo Vaším bankovním ústavem.

Dárkový poukaz (dále jen „Poukaz“) vystavený Prodávajícím má hodnotu částky, která je na poukazu uvedena. Poukaz je v elektronické podobě ve formátu PDF, který Kupující obdrží e-mailem po připsání platby na účet Prodávajícího. Každý Poukaz má unikátní kód, je časově omezen a lze ho uplatnit pouze v e-shopu Čočky-optika.cz. Poukaz není možné vyměnit za peníze. Nevyužitý Poukaz není možné vyměnit za jiný, nebo ho kompenzovat jiným způsobem. V případě storna, reklamace či odstoupení od kupní smlouvy objednávky hrazené Poukazem je částka hrazená Poukazem vrácena formou kreditu na zákaznický účet Kupujícího, který poukaz uplatnil.

Upozornění:
Poukaz je možné uhradit pouze bezhotovostní transakcí.
Poukaz není možné uhradit dobírkou ani formou zákaznického kreditu .

Komentáře (34)

Máte nějaké otázky nebo názor?
Berenika

Dobrý den teď jsem u vás zakoupila produkty můžu se zeptat jestli mi stihnout dojít do 30.10.2023?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Všechny položky z Vaší objednávky máme skladem a dnes bychom Vaši objednávku měli expedovat. Dopravci si na doručení zásilek nárokují lhůtu 1-2 dny. To znamená, že zásilku obdržíte v pátek nebo v pondělí a tím pádem by doručení do 30.10. mělo stihnout. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.

Lenka

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné u Vás platit formou Flexi Pass Card od Sodexa. Moc děkuji Nosková

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba kartou Flexi Pass Card od společnosti Sodexo bohužel v našem obchodě není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Mirek

Dobrý den, umožňujete i dopravu mimo ČR? Hezký den

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Zboží doručujeme pouze na území České republiky. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Abdelkader Badr

Hi, Is there anyway I can test the glasses on my face (physically) before bying?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Hello, thank you for your inquiry. Unfortunately we do not have a showroom. If you want to try on the glasses (physically), you must purchase them. If the glasses do not suit you, you can return them by withdrawing from the purchase contract. The glasses must be returned in their original condition (with all tags, stickers, case, cloth, etc). If you have any further questions, please email us, we will be happy to help you. Have a nice day.

Pavel

Dobrý večer chtěl bych se zeptat jestli berete k zaplacení na prodejně firemní benefity.Jedna se o benefity a.s. Předem děkuji za odpověď...

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jsme e-shop a kamennou prodejnu nemáme. Všechny platby, které jsou v našem obchodě možné jsou uvedené v obchodních podmínkách v sekci "Možnosti úhrady". Platby s benefitními programy, bohužel, zatím nejsou možné. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Marie Slezáková

Dobrý den, lze zde využít karta Up? Předem děkuji za odpověď Slezáková

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Kartu Up, bohužel, v našem e-shopu není možné využít. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Barbora

Dobrý den, bylo by možné objednat kontaktní čočky na zálohovou fakturu v rámci zaměstnaneckého FKSP? Děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Platba touto formou u nás, bohužel, není možná. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Ilona

Dobrý den, lze platit kartou Flexi pass Sodexo? Děkuji.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Tento typ platby u nás, bohužel, není možný. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

VLADIMIR

Dobrý den, můžu zaplatit nákup přes internet kartou UNIONPAY?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže se jedná o klasickou platební či kreditní kartu, měla by platba proběhnout standardně. Platba benefitními kartami však u nás, bohužel, není možná. Pokud byste měl další otázky, napište nám. Prozatím Vám přejeme hezký den.

Zbyněk

Dobrý den, můžu zaplatit nákup přes internet kartou Lemon?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. O kartě "Lemon" jsme doposud neslyšeli. Pakliže se jedná o nějakou formu klasické platební karty, pak by měla být platba akceptována. Pokud jde však o "benefitní" kartu, pak to možné není. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Valerii Kotendzhy

Dobry den. Mam kartu Edenred Card benefit. Мůžu jí zaplatit za brýle s čočkami? Dekuji.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Kartou Edenred u nás, bohužel, platit nelze. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Matěj

Dobrý den, jde u vás platit pomocí karty edenred benefits online? Dekuji

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Bohužel tento typ platby v našem obchodě není možný. Děkujeme Vám za pochopení. Hezký den.

Nikol

Dobrý den, V nabídce způsobu platby máte dobírku, ale v košíku není v nabídce. Jak mohu získat platbu dobírkou? Děkuji vám.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Udělali jsme simulaci nákupu a možnost úhrady formou "Dobírka" je v nabídce. Pokud ji při svém nákupu v nabídce nemáte, udělejte nám, prosím, print screen obrazovky a odešlete nám snímek na info@cocky-optika.cz. V takovém případě by šlo o systémovou chybu. Hezký den.

Anna

Dobrý den, 15.4. Jsem si u vás objednala brýle, přišel mi e-mail o zaplacení ale stále čekám než mi přijdou. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem Anna Rosáková

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Našli jsme si v systému Vaši objednávku. Objednávala jste si dioptrické brýle na míru. Na výrobu brýlí máme 2-9 pracovních dnů. Zabroušené brýle nyní míří na náš sklad, odkud poputují k Vám. Do čtvrtka byste je měla mít u sebe. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.

Marie

Dobrý den, lze si u Vás objednat více brýlí, doma si je vyzkoušet a poté některé vrátit zpět? Lze vrátit zpět přes zásilkovnu? Děkuji M.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Tento způsob můžete uskutečnit s brýlovými obrubami nebo slunečními brýlemi, nedoporučujeme ale objednávat brýle včetně dioptrických skel. Skla vyrobená na míru nelze vrátit. Brýle ovšem "nepůjčujeme", takže budete muset před převzetím balíčku uhradit kompletní cenu všech brýlí v objednávce. Balíček lze vrátit i přes Zásilkovnu - více informací Vám sdělíme na tel. čísle + 420 226 292 892. Přejeme Vám hezký den.

Eva

Dobrý den, lze zaplatit kartou Flexi-Pass Sodexo ?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Tyto platební metody bohužel v našem obchodě nemáme v provozu. Lze platit dobírkou, bankovním převodem, kartou online a přes PayPal. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

Zuzana Kocourková

Dobrý den, prosím o informaci, zda by bylo možné zakoupit si u Vás čočky a uhradit je fakturou přes zaměstnavatele. Předem moc děkuji za odpověď. S pozdravem Zuzana Kocourková

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Předem bohužel faktury nevystavujeme. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

Naeun

Hello. I ordered lenses 7 days ago!!! but I'm still waiting my lenses! what's going on? I didn't get any message and I need more information. please check my order! please! I'm almost blind..!! please give me my eyes.. I already paid.. please....

Odpověď info@cocky-optika.cz

Hello, thanks for comment. We are sorry for the delay, but your order was shipped today. We sent information to email adress you assigned in your order. Please check your personal data in your account. If you need help with somethig, please contact our customer service. Have a nice day.

Tomáš Limberg

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li přijímáte platbu kartou Edenred Benefits. Děkuji

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Tento způsob platby v našem eshopu bohužel není možný. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

MARTIN

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, pokud mi objednané sluneční brýle nebudou vyhovovat nebo mi sedět , zda je lze vrátit zpět. Dekuji

Odpověď info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, sluneční brýle je možné vrátit ve čtrnáctidenní lhůtě. Více informací najdete v Obchodních podmínkách v sekci Odstoupení od kupní smlouvy - v části Sluneční brýle a brýlové obruby. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám prosím. Zatím Vám přejeme hezký den.
Alena

Dobrý deň, chcela by som sa spýtať či je možné platiť aj Benefit Plus kartou? Ďakujem pekne.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Bohužel platba formou Benefit plus není možná. Děkujeme za pochopení. Hezký den.

Daniela

Dobrý den, chtěla jsem si u Vás objednat a nikde se nezadávala adresa a jméno až na konci je přihlásit přes Facebook či jakési ID.. To znamená, že jinak u Vás nelze nic koupit?? Facebook nemám a ikdybych měla nevidím k tomu sebemenší důvod. Takže pokud to jinak normálně na adresu nejde, když zadám výdejnu, pak tedy děkuji, ale nakoupím jinde. Hezký den.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. V posledním kroku nákupního košíku, který je nazvaný "Adresa" je několik možností přihlášení. Jak zmiňujete, je zde přihlášení přes Facebook a Moje ID. Je zde ale možnost zadat Váš email a ihned po zadání se rozbalí další políčka, do kterých vyplníte svou adresu a údaje nezbytné pro doručení. Pokud jste u nás již nakoupila, můžete si, po zadání svého emailu, nechat zaslat nové heslo. Kdybyste měla s čímkoli problémy, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na tel. čísle +420 226 292 892. Zatím Vám přejeme hezký den.

Markéta M

Dobry den, pred 10dny cca jsem s Vami telefonicky hovorila ohledne bryli Zn Burberry myslim, ze u vas vychazi na +-5000,-. Tyto bryle nema v nabidce jen Vas web, ale jako jedini pri vyberu drazsich polozek Vam neni hloupe uctovat si jeste 60kc nebo kolik za postovne..... v dnesni dobe-kde nakupovani pres internet je cim dal tim snazsi a pohodlnejsi si neumite vazit zakazniku, kteri u Vas nenechavaji 200kc mesicne(a to je take zakaznik) ale nekolik tisic. Opravdu smesne. Jiz nikdy zde nenakoupim

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za komentář. Je nám líto, že nejste spokojená s nastavením našich služeb. V současné době probíhají pouze čas od času akce na poštovné zdarma. Nyní se touto věcí zabýváme a plánujeme změny. Budeme doufat, že se k nám v budoucnu vrátíte. Zatím Vám přejeme hezký den.

Michala

Dobrý den, objednala jsem si a zvolila platbu online, ale na platbu mě stránky neodkázaly, jak mám postupovat? Díky

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Na platební bránu se dostanete po přihlášení do svého zákaznického účtu. V přehledu objednávek najdete tlačítko pro zopakování platby. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.

Jásamín

Dobrý jsem trochu zmatená, jak mohu objednávku zrušit?

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Sama objednávku zrušit nemůžete. Není to možné kvůli procesu expedice. Na Vaši žádost objednávku zrušíme my. Přejete si tedy objednávku stornovat?

Pavel

Dobrý den, dosud jsem používal čočky Acuvue TruEye. Mohu je zaměnit za Acuvue Moist? Jaký je mezi nimi rozdíl. Děkuji

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky se od sebe liší materiálem. 1 Day Acuvue TruEye jsou silikon-hydrogelové a 1 Day Acuvue Moist jsou hydrogelové čočky. Největší je rozdíl v propustnosti kyslíku. Pokud chcete tyto dva typy čoček zaměnit, doporučujeme Vám konzultaci a reaplikaci u kontaktologa. V případě, že budete mít další otázky, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.

Marie Šindelářová

Dobrý den, dá se na nějakou vaši pobočku v Praze objednat cca 4 druhy předvybraných brýlí, které bych na místě vyzkoušela a následně z nich jedny nebo dvoje koupila, aniž bych musela platit hned celou částku za převzetí celé dodávky? Děkuji Marie

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V Praze máme pouze výdejní místa, která jsou zajištěna společností Zásilkovna nebo Geis. Službu kterou popisujete bohužel zatím nemůžeme realizovat. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

Nada

Dobrý den, dá se platit i přes Benefit plus ( platba přes benefity od zaměstnavatele, vystavení faktury nebo platba benefitovou kartou, děkuji za odpověd.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za dotaz. Je nám to velmi líto, ale tento způsob platby nemáme zaveden. Placení objednávky je možné na dobírku, online platební kartou, bankovním převodem a přes portál Paypal. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

Monika

Dobrý den, nechce zřízit možnost platby kartou? Platba přes Paypal jde pouze s následnou registrací, což dělat nechci. Děkuji!

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nejbližší době nebude nový způsob platby zaveden. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

Jiřina

Dobrý den, je možná platba kartou, nebo musím mít zřízen účet PayPal? Díky moc.

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud je Vaše platební karta aktivována pro tento typ plateb, provedete platu online platební kartou. Pří dokončení objednávky budete přesměrována na stránky poskytovatele, ale není nutné přihlašovat se ani si zřizovat PayPal účet. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Irena

Dobry den,nemam cislo uctu pro zaslani platby. Dekuji

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Na Váš email jsme znovu poslali rekapitulaci objednávky, ve které najdete všechny potřebné údaje pro platbu. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám prosím. Přejeme hezký den.

Černá

Dobrý den, omlouvám se,do objednávky jsem poslala svoji emailovou adresu s překlepem.děkuji za opravu

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Email jsme opravili a posíláme Vám znovu rekapitulaci objednávky. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Andrea

Dobry den, dnes jsem si u Vas objednala cocky infinity+roztok za 717 kc a neprisel mi email o objednavce. Je mozne ze jsem omylem zadala spatny email. Je mozne to nejak dohledat? Dekuji Vildova

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Ano, email byl skutečně zadán špatně. Pár písmenek se pomíchalo :) Emailovou adresu ve Vašem profilu jsme opravili a poslali jsme Vám potvrzení objednávky. Nyní by mělo být vše v pořádku. Pokud by Vám email nepřišel, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

Nela

Dobrý den, Dnes jsem od Vás obdržela balíček. Ale bohužel jsem si objednala nesmyslnou velikost a přišli mi "asi" dětské brýle. Nemohla jsem nikde najít jak vrátit zboží. Mohl byste mi prosím poslat odkaz kde to máte na webu napsané a nebo nějaké info k vrácení zboží? Moc dekuju S pozdravem a přáním hezkého dne Nela

Odpověď info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Všechny informace byste našla v obchodních podmínkách. Zboží pečlivě zabalte a pošlete doporučeně na naší adresu: Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Připojte také informace o čísle objednávky a o tom, zda požadujete vrácení peněz či výměnu zboží a případně číslo účtu. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.