0 Kč

Produkty v košíku

V košíku nejsou žádné produkty

Zobrazit košík

Ceny dopravy a platby

Ceny poštovného

Způsob dodání Způsob úhrady Cena
Česká pošta Balík do ruky nebo Balík na poštu: Platba předem
Dobírka
Objednávky nad 1000 Kč
59 Kč
89 Kč
ZDARMA
kurýr GLS Doručení na adresu kurýrní službou GLS: Platba předem
Dobírka
Objednávky nad 1000 Kč
69 Kč
99 Kč
ZDARMA
kurýr PPL Doručení na adresu kurýrní službou PPL:
Platba předem
Dobírka
Objednávky nad 1000 Kč
69 Kč
99 Kč
ZDARMA
Zasilkovna.cz Osobní převzetí – Zasilkovna.cz: Platba předem
Hotovost
Objednávky nad 1000 Kč
59 Kč
89 Kč
ZDARMA
Geis Point Osobní převzetí – Geis point:
Platba předem
Hotovost
Objednávky nad 1000 Kč
59 Kč
89 Kč
ZDARMA

Dodání a platba

Skladové zboží expedujeme následovně:
Způsob dodání Čas objednávky Den odeslání Doručení
Dobírka (Česká pošta + PPL)do 14.00 hod v den objednání následující pracovní den po přijetí objednávky
po 14.00 hodnásledující pracovní den po objednánínásledující pracovní den po expedici
Dobírka (GLS)do 17.00 hod v den objednání následující pracovní den po přijetí objednávky
po 17.00 hodnásledující pracovní den po objednánínásledující pracovní den po expedici
Osobní vyzvednutído 14.00 hod v den objednání možnost vyzvednutí po obdržení sms s informací o uložení na požadované pobočce.
Platba předem * dle typu dopravy v den připsání platby na náš účet následující pracovní den po expedici

Pozn:
Česká pošta garantuje doručení zásilky v následující pracovní den po její expedici z našeho skladu. Přesný čas dodání však není možné předem přesně stanovit. Neskladové zboží je expedováno zpravidla 4. – 6. pracovní den ode přijetí objednávky. V případě některých speciálních výrobků (např. dioptrické barevné a torické kontaktní čočky) nebo u neobvyklých dioptrických hodnot může ve výjimečných případech dojít ke zpožděnému dodání.
O skladovosti a termínu dodání vás vždy informujeme po vyplnění parametrů kontaktních čoček v objednávkovém formuláři před potvrzením objednávky. 

Cena, přepravné, platba

Spotřebitel platí cenu uvedenou v okamžiku podání závazné objednávky. Cena je vždy konečná, včetně příslušné sazby DPH. Ceny za dopravu závisí na zvoleném způsobu dopravy a platby a jsou součástí objednávkového formuláře, tudíž známy zákazníkovy před odesláním finální objednávky.

Balné neúčtujeme. Akční nabídky a ceny jsou platné po celou dobu jejich zobrazení na stránkách www.cocky-optika.cz

V případě platby předem bankovním převodem odesíláme zboží až po připsání částky na náš bankovní účet. Platební instrukce obdržíte emailem po potvrzení objednávky. Pro urychlení expedice zašlete bankou vygenerované potvrzení o zadání platby v grafickém formátu nebo v PDF na info@cocky-optika.cz. Textové konfirmace uznáváme jen pokud jsou na výše uvedený email odeslány přímo Vaším bankovním ústavem.

Pages comments: Reply to # - Zrušit
#199
Daniela

Dobrý den, chtěla jsem si u Vás objednat a nikde se nezadávala adresa a jméno až na konci je přihlásit přes Facebook či jakési ID.. To znamená, že jinak u Vás nelze nic koupit?? Facebook nemám a ikdybych měla nevidím k tomu sebemenší důvod. Takže pokud to jinak normálně na adresu nejde, když zadám výdejnu, pak tedy děkuji, ale nakoupím jinde. Hezký den.

#200
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. V posledním kroku nákupního košíku, který je nazvaný „Adresa“ je několik možností přihlášení. Jak zmiňujete, je zde přihlášení přes Facebook a Moje ID. Je zde ale možnost zadat Váš email a ihned po zadání se rozbalí další políčka, do kterých vyplníte svou adresu a údaje nezbytné pro doručení. Pokud jste u nás již nakoupila, můžete si, po zadání svého emailu, nechat zaslat nové heslo. Kdybyste měla s čímkoli problémy, neváhejte se obrátit na náš zákaznický servis na tel. čísle +420 226 292 8­92. Zatím Vám přejeme hezký den.

#192
Markéta M

Dobry den, pred 10dny cca jsem s Vami telefonicky hovorila ohledne bryli Zn Burberry myslim, ze u vas vychazi na +-5000,-. Tyto bryle nema v nabidce jen Vas web, ale jako jedini pri vyberu drazsich polozek Vam neni hloupe uctovat si jeste 60kc nebo kolik za postovne..... v dnesni dobe-kde nakupovani pres internet je cim dal tim snazsi a pohodlnejsi si neumite vazit zakazniku, kteri u Vas nenechavaji 200kc mesicne(a to je take zakaznik) ale nekolik tisic. Opravdu smesne. Jiz nikdy zde nenakoupim

#193
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za komentář. Je nám líto, že nejste spokojená s nastavením našich služeb. V současné době probíhají pouze čas od času akce na poštovné zdarma. Nyní se touto věcí zabýváme a plánujeme změny. Budeme doufat, že se k nám v budoucnu vrátíte. Zatím Vám přejeme hezký den.

#185
Michala

Dobrý den, objednala jsem si a zvolila platbu online, ale na platbu mě stránky neodkázaly, jak mám postupovat? Díky

#186
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za zprávu. Na platební bránu se dostanete po přihlášení do svého zákaznického účtu. V přehledu objednávek najdete tlačítko pro zopakování platby. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.

#180
Jásamín

Dobrý jsem trochu zmatená, jak mohu objednávku zrušit?

#182
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Sama objednávku zrušit nemůžete. Není to možné kvůli procesu expedice. Na Vaši žádost objednávku zrušíme my. Přejete si tedy objednávku stornovat?

#179
Pavel

Dobrý den, dosud jsem používal čočky Acuvue TruEye. Mohu je zaměnit za Acuvue Moist? Jaký je mezi nimi rozdíl. Děkuji

#181
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Čočky se od sebe liší materiálem. 1 Day Acuvue TruEye jsou silikon-hydrogelové a 1 Day Acuvue Moist jsou hydrogelové čočky. Největší je rozdíl v propustnosti kyslíku. Pokud chcete tyto dva typy čoček zaměnit, doporučujeme Vám konzultaci a reaplikaci u kontaktologa. V případě, že budete mít další otázky, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.

#173
Marie Šindelářová

Dobrý den, dá se na nějakou vaši pobočku v Praze objednat cca 4 druhy předvybraných brýlí, které bych na místě vyzkoušela a následně z nich jedny nebo dvoje koupila, aniž bych musela platit hned celou částku za převzetí celé dodávky? Děkuji Marie

#174
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V Praze máme pouze výdejní místa, která jsou zajištěna společností Zásilkovna nebo Geis. Službu kterou popisujete bohužel zatím nemůžeme realizovat. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

#159
Nada

Dobrý den, dá se platit i přes Benefit plus ( platba přes benefity od zaměstnavatele, vystavení faktury nebo platba benefitovou kartou, děkuji za odpověd.

#160
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za dotaz. Je nám to velmi líto, ale tento způsob platby nemáme zaveden. Placení objednávky je možné na dobírku, online platební kartou, bankovním převodem a přes portál Paypal. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

#155
Monika

Dobrý den, nechce zřízit možnost platby kartou? Platba přes Paypal jde pouze s následnou registrací, což dělat nechci. Děkuji!

#156
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V nejbližší době nebude nový způsob platby zaveden. Díky za pochopení a přejeme hezký den.

#153
Jiřina

Dobrý den, je možná platba kartou, nebo musím mít zřízen účet PayPal? Díky moc.

#154
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Pokud je Vaše platební karta aktivována pro tento typ plateb, provedete platu online platební kartou. Pří dokončení objednávky budete přesměrována na stránky poskytovatele, ale není nutné přihlašovat se ani si zřizovat PayPal účet. Pokud bychom pro Vás mohli udělat něco dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

#151
Irena

Dobry den,nemam cislo uctu pro zaslani platby. Dekuji

#152
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Na Váš email jsme znovu poslali rekapitulaci objednávky, ve které najdete všechny potřebné údaje pro platbu. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám prosím. Přejeme hezký den.

#147
Černá

Dobrý den, omlouvám se,do objednávky jsem poslala svoji emailovou adresu s překlepem.děkuji za opravu

#148
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za informaci. Email jsme opravili a posíláme Vám znovu rekapitulaci objednávky. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

#143
Andrea

Dobry den, dnes jsem si u Vas objednala cocky infinity+roztok za 717 kc a neprisel mi email o objednavce. Je mozne ze jsem omylem zadala spatny email. Je mozne to nejak dohledat? Dekuji Vildova

#144
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Ano, email byl skutečně zadán špatně. Pár písmenek se pomíchalo :) Emailovou adresu ve Vašem profilu jsme opravili a poslali jsme Vám potvrzení objednávky. Nyní by mělo být vše v pořádku. Pokud by Vám email nepřišel, napište nám. Zatím přejeme hezký den.

#137
Nela

Dobrý den, Dnes jsem od Vás obdržela balíček. Ale bohužel jsem si objednala nesmyslnou velikost a přišli mi "asi" dětské brýle. Nemohla jsem nikde najít jak vrátit zboží. Mohl byste mi prosím poslat odkaz kde to máte na webu napsané a nebo nějaké info k vrácení zboží? Moc dekuju S pozdravem a přáním hezkého dne Nela

#138
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Všechny informace byste našla v obchodních podmínkách. Zboží pečlivě zabalte a pošlete doporučeně na naší adresu: Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Připojte také informace o čísle objednávky a o tom, zda požadujete vrácení peněz či výměnu zboží a případně číslo účtu. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

Top