Garance vrácení peněz

Garantujeme Vám vrácení peněz na vybrané čočky TopVue
Hledáte nové čočky? Vyzkoušejte
s námi kontaktní čočky TopVue. Značka TopVue disponuje senzační
službou Garance vrácení peněz.
Jestliže, s čočkami nebudete z
nějakého důvodu spokojeni, můžete službu využít a vaše
investice se vám vrátí.
Podmínky pro vrácení peněz:
- Čočky TopVue je možné vrátit do 60 dnů od objednání
- Vracené kontaktní čočky pečlivě zabalte, protože musí dorazit v pořádku a nepoškozené
- Zásilka musí obsahovat kopii dokladu o zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz
- Do průvodního dopisu nezapomeňte uvést, jakým
způsobem chcete peníze vrátit
(částku převést jako kredit na váš zákaznický účet nebo převod finančních prostředků zpět na váš bankovní účet). - Při využití služby, poštovné hradí zákazník
- Garance vrácení peněz nebude akceptována v případě opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů
- Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na čočky uvedené v tabulce a musí obsahovat určený počet nepoškozených čoček
Zakoupené balení | Počet čoček, které musíte vrátit |
TopVue Elite+ (180 čoček) | 172 nepoškozených čoček |
TopVue Elite+ (90 čoček) | 86 nepoškozených čoček |
TopVue Elite+ (30 čoček) | 26 nepoškozených čoček |
TopVue Elite+ (10 čoček) | 8 nepoškozených čoček |
TopVue One+ (90 čoček) | 86 nepoškozených čoček |
TopVue One+ (30 čoček) | 26 nepoškozených čoček |
TopVue Blue Blocker (180 čoček) | 172 nepoškozených čoček |
TopVue Blue Blocker (90 čoček) | 86 nepoškozených čoček |
TopVue Blue Blocker (30 čoček) | 26 nepoškozených čoček |
TopVue Daily (180 čoček) | 172 nepoškozených čoček |
TopVue Daily (90 čoček) | 86 nepoškozených čoček |
TopVue Daily (30 čoček) | 26 nepoškozených čoček |
TopVue Daily (10 čoček) | 8 nepoškozených čoček |
TopVue Air (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) | 2 nepoškozené čočky |
TopVue Air Multifocal (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Air Multifocal (3 čočky) | 2 nepoškozené čočky |
TopVue Premium (12 čoček) | 10 nepoškozených čoček |
TopVue Premium (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) | 2 nepoškozené čočky |
TopVue Bi-weekly (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Plus (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Monthly (6 čoček) | 4 nepoškozené čočky |
TopVue Color – dioptrické (10 čoček) | 8 nepoškozených čoček |
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) | 8 nepoškozených čoček |
TopVue Color – dioptrické (2 čočky) | 1 nepoškozená čočka |
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) | 1 nepoškozená čočka |
Pozn.: Na ostatní balení kontaktních čoček TopVue se Garance vrácení peněz nevztahuje.
Jak a kam zásilku odeslat?
Kontaktní čočky TopVue odešlete v pevném balení např. v krabičce
(nikoli obálce) na následující adresu:
Jarošovská 1278/II
Jindřichův
Hradec
37701
Zásilka musí mít veškeré náležitosti,
tzn., že v levém horním rohu musí být uvedena adresa odesílatele, tedy
vaše.
Lístek o podání zásilky si uschovejte pro
případ, že by se zásilka cestou ztratila. Tento doklad slouží jako
potvrzení o odeslání zásilky.
V případě potíží s doručením,
kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 892
nebo na e-mailové adrese info@cocky-optika.cz.
Dobrý deň. Objednal jsem čočky TopVue Premium (6 čoček) s Dimitri-3,75. Když jsem si ale nasadil jeden pár, ukázalo se, že potřebuji -4 dioptrie. Co mám dělat, řekni mi, prosím?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže jsou Vaše brýlové
dioptrické hodnoty -3,75, pak je nutné pro nákup čoček upravit hodnotu
dioptrie na -3,50. Jestliže splňujete podmínky služby Garance vrácení
peněz (tzn. 4 nepoužité čočky z krabičky se 6 čočkami) postupujte
následovně. Vracené kontaktní čočky pečlivě zabalte, protože musí
dorazit v pořádku a nepoškozené. Zásilka musí obsahovat kopii dokladu o
zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz. Do průvodního
dopisu nezapomeňte uvést, jakým způsobem chcete peníze vrátit (částku
převést jako kredit na váš zákaznický účet nebo převod finančních
prostředků zpět na váš bankovní účet). Balíček odešlete na adresu:
Čočky-optika.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
37701
Při využití služby, poštovné hradí zákazník, ale i přesto
si lístek o podání zásilky uschovejte pro případ, že by se zásilka
cestou ztratila. Tento doklad slouží jako potvrzení o odeslání zásilky. V
případě potíží s doručením, kontaktujte náš zákaznický servis na
telefonním čísle +420 226 292 892 nebo na e-mailové adrese info@cocky-optika.cz.
Hezký den.
Dobrý deň, práve mi prišli mesačné čočky Bioinfinity (6 čoček) a zistil som, že pri zmene objednávky na výhodné balenie aj s roztokom, ktoré mi ponúkol váš e-shop namiesto samotných čočiek bez roztoku, som zabudol dodatočne skontrolovať dioptrie. Prišli mi čočky s -9,5 a ja potrebujem -3,25. Bolo by možné čočky vrátiť a vymeniť? balenie je nepoškodené
Dobrý den, děkujeme za otázku. Nerozbalené a jinak nepoškozené balení kontaktních čoček Vám rádi vyměníme. Čočky prosím pečlivě zabalte a přiložte k nim dopis s Vaším požadavkem. Balíček pošlete doporučeně na adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den,chtěla bych vrátit čočky TopVue Air for Astigmatism,nevyhovují mi,na blízko vidím rozmazaně.Kam mám napsat,že bych chtěla peníze na účet nebo převést jako kredit na další nákup,mohu to napsat na tu fakturu co pošlu zpět?Děkuji Pekárková
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Nejlepší bude, když ke zbylým čočkám (dle tabulky) a faktuře přiložíte průvodní dopis, kde uvedete, jakou formou chcete peníze vrátit. To vše pečlivě zabalte a odešlete na adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Hezký den.
Dobry den, chtela jsem se zeptat, kde uvést způsob vrácení? Zda na vás email nebo do nějakého formuláře? Dekuji
Dobrý den, děkujeme za otázku. Postup je velmi podobný reklamaci. Vracené kontaktní čočky musí dorazit řádně zabalené a nepoškozené. Zásilka musí obsahovat doklad o zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz a současně zásilka musí obsahovat určený počet vracených čoček. Ve Vašem případě je to 8 ks kontaktních čoček TopVue Elite+ z balení 10 ks. Více informací i adresu naleznete na stránce Garance vrácení peněz. Hezký den.
Dobrý den, ráda bych vrátila čočky TopVue Premium vyzkoušela jsem je a vůbec mi nevyhovují, dost mne v očích dráždí. mohu je vrátit i po době delší než 14 dnů od nákupu? Zásilku jste mi odesílali 24.7.2019 děkuji
Dobrý den, Kristýno, děkujeme za otázku. Ano, čočky Vám vezmeme zpět, pokud budou dodrženy podmínky služby Garance vrácení peněz, především v počtu vrácených kusů. Prozatím Vám přejeme hezký den.
Dobrý den, omylem jsem objednala čočky MyDay daily disposable + 3,25 zakřivení 8,4, průměr 14,20 . Lze je vyměnit za stejné, ale - 3,25 ? Balení není otevřené a fakturu mám. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, kontaktní čočky můžete vrátit a vyměnit. Pokud jsou před datem expirace, balení není otevřené ani jinak poškozené, pak není výměna problém. Čočky nám prosím pošlete pečlivě zabalené s pokyny k výměně. Pokud byste cokoli potřebovala, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Zatím Vám přejeme hezký den.
Dobry5den,objednala jsem si měsíční čočky na 3 měsíce od acuvue oasyc antigmaticke. Ale zjišťuji, že mi nesedí. Dá se vrátit aspoň zbylé 4 kusy, co mám? Dekuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrátit lze pouze kompletní nepoškozené balení. Na tuto značku se bohužel nevztahují žádné speciální služby jako Garance vrácení peněz a podobně. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.
Dobry den, když dnes odešlu peníze, budu mít čočky zitra (pátek) u sebe a nebo až v pondeli ?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Když u objednávky zvolíte platbu předem na účet, čekáme na připsání platby a teprve pak objednávku odesíláme. Bankovní převod může trvat i několik dnů. Nejrychlejší je úhrada při převzetí (dobírka), platba přes platební portál Paypal a platba kartou online. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího. Napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, mohu se zeptat, do kdy je možné vrátit. Čočky v rámci garance vracení peněz? Zakoupila jsem čočky TopVue Air, ze začátku jsou příjemné, nejsou až moc křehké, a dobře se nasazují, ale nevydrzim v nich cely měsíc. Cca po 3 týdnech už mi vadí, drazdi me, takže je musím vyndat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, že Vám čočky zcela nevyhovují. Při vracení musí být dodržen počet čoček dle tabulky. Tyto čočky nesmí být poškozeny. Dobu vrácení řešíme individuálně. Čočky musí především být před datem expirace. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, v současné době používám čočky Acuvue Moist a vyhovuje mi, že je na každé čočce uveden symbol, abych poznala, že si čočku nasazuji správně. Mají něco takového i čočky TopVue? Děkuji
Dobrý den, díky za otázku. Bohužel, kontaktní čočky TopVue tyto symboly nemají. Některé typy mají lehce modré manipulační zabarvení - například TopVue Elite a TopVue Plus. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem u vás již podruhé kontaktní čočky se stejnou specifikací jako mi objednává optička a podruhé přes ně špatně vidím, jak je to možné? Děkuji.
Dobrý den, děkujme za Váš dotaz. Vaše objednávky jsme si dohledali a v každé jste objednávala jiné kontaktní čočky s lehce odlišnými parametry. Nevíme tedy, co myslíte "stejnou specifikací". Můžete být prosím konkrétnější a napsat nám, jaké kontaktní čočky s jakými parametry Vám Vaše lékařka doporučila? Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky TopVue Air v dioptrii -2.00 a potřebovala bych je jen vyměnit za -1.75. Je nutné tedy peníze vracet, nebo by šlo prostě poslat druhé balení? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že budou splněny podmínky, můžete čočky vrátit v rámci služby Garance vrácení peněz. Připojte k čočkám dopis, že si cenu přejete vrátit formou kreditu na zákaznický účet. Další nákup pak zaplatíte tímto kreditem. Zbylé čočky pečlivě zabalte, aby nedošlo k jejich poškození. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.
A za jakou dobu se kredit na účet připíše?
Dobrý den, díky za dotaz. Pokud vracíte kontaktní čočky v rámci Garance vrácení peněz, měl by být kredit připsán neprodleně po obdržení vrácených čoček. Samozřejmě za předpokladu, že jsou dodrženy všechny podmínky. Pokud snad uběhla delší doba, určitě nás kontaktujte na telefonu +420 226 292 892. Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den, objednal jsem si u Vás čočky FreshLook Dimensions - dioptrické (6 čoček), které opravdu krásně zvýrazní barvu očí, ale zjistil jsem, že ta propustnost kyslíku je opravdu mizerná a nevydržím je mít v očích déle něž 3 hodiny, což je u čoček pro celodenní nošení docela dost problém. Chtěl jsem se zeptat, jestli by se daly zbylé 4ks čoček vrátit? ( 1 pár mám použitý a další 2 páry mám nepoužité a zabalené). Předem děkuji za info
Dobrý den, Patriku, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují, ale nekompletní balení kontaktních čoček bohužel není možné vrátit. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky TopVue. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, chci si objednat čočky TopVue Premium fot Astigmatism. Na každé oko mám jinou dioptrii a osu - musím si tedy objednat dvě balení (pro každé oko jiné parametry). Vztahuje se i na toto služba Garance vrácení peněz? Z každého balení vyzkouším jednu čočku a v případě, že s nimi nebudu spokojená, půjde vrátit obě balení zpět? Děkuji Vám moc za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje i na situaci, kterou popisujete. Je ovšem nutné dodržet všechny podmínky. Pokud tedy objednáte 2 balení po 3 čočkách, musíte skutečně vyzkoušet pouze jednu čočku (z každého balení rozdílných parametrů). Z každého balení tedy budete muset vrátit dvě neporušené a neotevřené čočky (celkem čtyři). Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme hezký den.
Komentáře (30)