0 Kč

Produkty v košíku

V košíku nejsou žádné produkty

Zobrazit košík

Garance vrácení peněz

Garantujeme Vám vrácení peněz za čočky TopVue

Pokud vyzkoušíte kontaktní čočky TopVue a nebudou Vám vyhovovat, vrátíme Vám peníze za celé balení.

Podmínky pro vrácení peněz:

• Vracené kontaktní čočky musí dorazit řádně zabalené a nepoškozené
• Zásilka musí obsahovat doklad o zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz
• Zásilka musí obsahovat určený počet vracených čoček – podle následující tabulky:

Zakoupené balení Počet čoček, které musíte vrátit
TopVue Elite+ (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue One+ (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue One+ (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček) 172 nepoškozených čoček
TopVue Daily (90 čoček) 86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček) 26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Air (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Premium (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky) 2 nepoškozené čočky
TopVue Bi-weekly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Plus (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6 čoček) 4 nepoškozené čočky
TopVue Color – dioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – nedioptrické (10 čoček) 8 nepoškozených čoček
TopVue Color – dioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka
TopVue Color – nedioptrické (2 čočky) 1 nepoškozená čočka


• Na ostatní balení kontaktních čoček TopVue se Garance vrácení peněz nevztahuje!
• Poštovné při vracení kontaktních čoček hradí zákazník.
• Nezapomeňte uvést údaj, jakým způsobem chcete peníze vrátit (poslat na Váš účet nebo převést jako kredit na další nákup).
• Balík odešlete v pevné krabičce na adresu skladu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec.



Pages comments: Reply to # - Zrušit
#197
Kristýna

Dobrý den, ráda bych vrátila čočky TopVue Premium vyzkoušela jsem je a vůbec mi nevyhovují, dost mne v očích dráždí. mohu je vrátit i po době delší než 14 dnů od nákupu? Zásilku jste mi odesílali 24.7.2019 děkuji

#198
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, Kristýno, děkujeme za otázku. Ano, čočky Vám vezmeme zpět, pokud budou dodrženy podmínky služby Garance vrácení peněz, především v počtu vrácených kusů. Prozatím Vám přejeme hezký den.

#194
Eduard Diakov

Dobrý den, dne 09.07.19 jsem si u Vás objednal 3 balení kontaktních čoček TopVue Air (6 čoček) , 3x, -3.00, 8.60, 14.20 1 179 Kč pod č. 101953 Čočky mi bohužel vůbec nevyhovují, oči mě z nich extrémně škrábou a a nemůžu je mít déle jak 30 min. Proto žádám reklamaci kdy pošlu zpět 2 balení které jsou nerozbalené, a 1 balení v kterém jsou 4 čočky, na kterou adresu mám zboží odeslat? Prosím o vrácení peněz na můj účet č. 284 923 359/ 0300 Místo těchto čoček jsme si objednal ty na které jsem zvyklí, Freqency 55, Vaše kolegyně mi na infolince řekla že toto bude rychlejší způsob než čekat na výměnu. Děkuji za odpověď a v případě dotazů mě kontaktujte na 776 809 683. S pozdravem Diakov

#196
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, Eduarde, děkujeme za otázku. Ano, vrácení zboží je možné. U nerozbalených balení je to samozřejmost a u načatého balení splňujete podmínky Garance vrácení peněz. Krabičky s čočkami pečlivě zabalte, aby nedošlo k deformaci během přepravy a do balíčku přiložte tiskopis s potřebnými údaji. Tiskopis naleznete v sekci Obchodní podmínky v úseku Odstoupení od kupní smlouvy a vše odešlete doporučeně na adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, Jindřichův Hradec 377 01. Pokud byste potřeboval ještě nějaké informace, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme Vám hezký den.

#190
Ivana Provazníková

Dobrý den, omylem jsem objednala čočky MyDay daily disposable + 3,25 zakřivení 8,4, průměr 14,20 . Lze je vyměnit za stejné, ale - 3,25 ? Balení není otevřené a fakturu mám. Děkuji

#191
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, kontaktní čočky můžete vrátit a vyměnit. Pokud jsou před datem expirace, balení není otevřené ani jinak poškozené, pak není výměna problém. Čočky nám prosím pošlete pečlivě zabalené s pokyny k výměně. Pokud byste cokoli potřebovala, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Zatím Vám přejeme hezký den.

#175
Gabriela

Dobry5den,objednala jsem si měsíční čočky na 3 měsíce od acuvue oasyc antigmaticke. Ale zjišťuji, že mi nesedí. Dá se vrátit aspoň zbylé 4 kusy, co mám? Dekuji

#176
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrátit lze pouze kompletní nepoškozené balení. Na tuto značku se bohužel nevztahují žádné speciální služby jako Garance vrácení peněz a podobně. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

#164
Gabriela

Dobry den, když dnes odešlu peníze, budu mít čočky zitra (pátek) u sebe a nebo až v pondeli ?

#165
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Když u objednávky zvolíte platbu předem na účet, čekáme na připsání platby a teprve pak objednávku odesíláme. Bankovní převod může trvat i několik dnů. Nejrychlejší je úhrada při převzetí (dobírka), platba přes platební portál Paypal a platba kartou online. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího. Napište nám. Přejeme Vám hezký den.

#157
Vanda

Dobrý den, mohu se zeptat, do kdy je možné vrátit. Čočky v rámci garance vracení peněz? Zakoupila jsem čočky TopVue Air, ze začátku jsou příjemné, nejsou až moc křehké, a dobře se nasazují, ale nevydrzim v nich cely měsíc. Cca po 3 týdnech už mi vadí, drazdi me, takže je musím vyndat. Děkuji za odpověď.

#158
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, že Vám čočky zcela nevyhovují. Při vracení musí být dodržen počet čoček dle tabulky. Tyto čočky nesmí být poškozeny. Dobu vrácení řešíme individuálně. Čočky musí především být před datem expirace. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

#141
Jana

Dobrý den, v současné době používám čočky Acuvue Moist a vyhovuje mi, že je na každé čočce uveden symbol, abych poznala, že si čočku nasazuji správně. Mají něco takového i čočky TopVue? Děkuji

#142
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za otázku. Bohužel, kontaktní čočky TopVue tyto symboly nemají. Některé typy mají lehce modré manipulační zabarvení – například TopVue Elite a TopVue Plus. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.

#139
Miriam

Dobrý den, zakoupila jsem u vás již podruhé kontaktní čočky se stejnou specifikací jako mi objednává optička a podruhé přes ně špatně vidím, jak je to možné? Děkuji.

#140
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujme za Váš dotaz. Vaše objednávky jsme si dohledali a v každé jste objednávala jiné kontaktní čočky s lehce odlišnými parametry. Nevíme tedy, co myslíte „stejnou specifikací“. Můžete být prosím konkrétnější a napsat nám, jaké kontaktní čočky s jakými parametry Vám Vaše lékařka doporučila? Děkujeme a přejeme hezký den.

#130
Monika

Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky TopVue Air v dioptrii -2.00 a potřebovala bych je jen vyměnit za -1.75. Je nutné tedy peníze vracet, nebo by šlo prostě poslat druhé balení? Děkuji.

#131
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že budou splněny podmínky, můžete čočky vrátit v rámci služby Garance vrácení peněz. Připojte k čočkám dopis, že si cenu přejete vrátit formou kreditu na zákaznický účet. Další nákup pak zaplatíte tímto kreditem. Zbylé čočky pečlivě zabalte, aby nedošlo k jejich poškození. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.

#133
Monika

A za jakou dobu se kredit na účet připíše?

#134
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, díky za dotaz. Pokud vracíte kontaktní čočky v rámci Garance vrácení peněz, měl by být kredit připsán neprodleně po obdržení vrácených čoček. Samozřejmě za předpokladu, že jsou dodrženy všechny podmínky. Pokud snad uběhla delší doba, určitě nás kontaktujte na telefonu +420 226 292 8­92. Děkujeme a přejeme hezký den.

#121
Patrik

Dobrý den, objednal jsem si u Vás čočky FreshLook Dimensions - dioptrické (6 čoček), které opravdu krásně zvýrazní barvu očí, ale zjistil jsem, že ta propustnost kyslíku je opravdu mizerná a nevydržím je mít v očích déle něž 3 hodiny, což je u čoček pro celodenní nošení docela dost problém. Chtěl jsem se zeptat, jestli by se daly zbylé 4ks čoček vrátit? ( 1 pár mám použitý a další 2 páry mám nepoužité a zabalené). Předem děkuji za info

#122
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, Patriku, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují, ale nekompletní balení kontaktních čoček bohužel není možné vrátit. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky TopVue. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

#117
Veronika

Dobrý den, chci si objednat čočky TopVue Premium fot Astigmatism. Na každé oko mám jinou dioptrii a osu - musím si tedy objednat dvě balení (pro každé oko jiné parametry). Vztahuje se i na toto služba Garance vrácení peněz? Z každého balení vyzkouším jednu čočku a v případě, že s nimi nebudu spokojená, půjde vrátit obě balení zpět? Děkuji Vám moc za odpověď.

#118
info@cocky-optika.cz

Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje i na situaci, kterou popisujete. Je ovšem nutné dodržet všechny podmínky. Pokud tedy objednáte 2 balení po 3 čočkách, musíte skutečně vyzkoušet pouze jednu čočku (z každého balení rozdílných parametrů). Z každého balení tedy budete muset vrátit dvě neporušené a neotevřené čočky (celkem čtyři). Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme hezký den.

Top