Garantujeme
Vám vrácení peněz na vybrané čočky TopVue a Gelone
Hledáte
nové čočky? Vyzkoušejte s námi kontaktní čočky TopVue nebo
Gelone. Tyto značky disponují senzační službou Garance vrácení
peněz. Jestliže s čočkami nebudete z nějakého důvodu spokojeni,
můžete službu využít a vaše investice se vám vrátí.
Podmínky pro vrácení peněz:
Čočky TopVue či Gelone
je možné vrátit do 60 dnů ode dne nákupu.
Vracené kontaktní čočky musí dorazit s dokladem o koupi, v pořádku a
nepoškozené. Proto je nutné zásilku řádně zabalit do pevné krabičky.
Garance vrácení peněz nebude akceptována v případě
opakovaného vracení kontaktních čoček stejného typu a parametrů.
Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na čočky uvedené v
tabulce a musí obsahovat určený počet nepoškozených čoček.
Zakoupené
baleníPočet čoček, které musíte vrátit
TopVue Elite+ (180 čoček)172 nepoškozených
čoček
TopVue Elite+ (90 čoček)86 nepoškozených čoček
TopVue Elite+
(30 čoček)26 nepoškozených čoček
TopVue Elite+ (10 čoček)8 nepoškozených
čoček
TopVue One+ (90 čoček)86 nepoškozených čoček
TopVue One+
(30 čoček)26 nepoškozených čoček
TopVue Blue Blocker (180 čoček)172 nepoškozených
čoček
TopVue Blue Blocker (90 čoček)86 nepoškozených čoček
TopVue Blue
Blocker (30 čoček)26 nepoškozených čoček
TopVue Daily (180 čoček)172
nepoškozených čoček
TopVue Daily (90
čoček)86 nepoškozených čoček
TopVue Daily (30 čoček)26 nepoškozených
čoček
TopVue Daily (10 čoček)8 nepoškozených čoček
TopVue Air (6
čoček)4 nepoškozené čočky
TopVue Air for Astigmatism (6 čoček)4 nepoškozené
čočky
TopVue Air for Astigmatism (3
čočky)2 nepoškozené čočky
TopVue Air Multifocal (6 čoček)4 nepoškozené
čočky
TopVue Air Multifocal (3 čočky)2 nepoškozené čočky
TopVue Premium
(12 čoček)10 nepoškozených čoček
TopVue Premium (6 čoček)4 nepoškozené
čočky
TopVue Premium for Astigmatism (6
čoček)4 nepoškozené čočky
TopVue Premium for Astigmatism (3 čočky)2 nepoškozené
čočky
TopVue Plus (6 čoček)4
nepoškozené čočky
TopVue Monthly (6
čoček)4 nepoškozené čočky
TopVue Color – dioptrické (10 čoček)8
nepoškozených čoček
TopVue Color –
nedioptrické (10 čoček)8 nepoškozených čoček
TopVue Color – dioptrické (2 čočky)1
nepoškozená čočka
TopVue Color –
nedioptrické (2 čočky)1 nepoškozená čočka
Dobrý den,
koupila jsem si poprvé čočky Gelone - měsíční a každá po 14 dnech praskne a je porušena. Ťyto čočky mi bohužel nevyhovují, pocit v oku, jako kdyby tam byl písek po delším nošení. Na tyto čočky se vztahuje garance vrácení peněz, ale dočetla jsem se, že je nutné doložit fakturu.
Tu bohužel nemám, ale vzhledem k tomu, že jsem přihlášený odběratel, tak ji má, zde online. Mám ji tedy vytisknout?
Děkuji za info. Jana Zemčíková
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Fakturu je nutné doložit z
důvodu rychlejšího procesu vyřízení a také jako důkaz nákupu v našem
obchodě. V případě, že je pro Vás nemožné doklad o koupi vytisknout,
napište prosím průvodní dopis. Do dopisu uveďte Vaše jméno, číslo
faktury a jméno čoček i s hodnotu dioptrií. Tyto informace by měly být pro
reklamační oddělení, které odbavuje i požadavky služby Garance vrácení
peněz, dostačující. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi
Vám pomůžeme. Hezký den.
Láďa
Dobrý den, zakoupil jsem multifokální brýle. Do kdy je mohu vrátit bez udání důvodu a co musí zásilka obsahovat?
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Od kupní smlouvy můžete v našem
e-shopu bez udání důvodu odstoupit do 30 dnů. U brýlí upravených podle
individuálních potřeb zákazníka nelze uplatnit právo na odstoupení od
smlouvy na kompletní brýle, ale pouze na obruby. Na zabroušená skla na míru
se odstoupení od smlouvy nevztahuje. Vracené brýle musí mít všechny
visačky, ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro, ve
kterých brýle přišly. Brýle i pouzdro musí být v takovém stavu, v jakém
jste je přijal i se všemi komponenty. Vracené zboží důkladně zabalte do
pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Veškeré
informace naleznete v Obchodních podmínkách ZDE.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat, velmi rádi Vám
poradíme. Přejeme hezký den.
Katka
Dobrý den, je možné vrátit zboží ( sluneční brýle ) pokud by neseděly ?
Děkuji předem za odpověď.
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Sluneční brýle samozřejmě
můžete vrátit. Do 14 dnů máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez
udání důvodu. V našem e-shopu je však lhůta pro odstoupení prodloužená
na 30 dnů. Brýle prosím případně vraťte se všemi komponenty (visačky,
ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro, ve kterých brýle
přišly). Veškeré informace k vrácení brýlí naleznete ZDE. Pokud byste
měla další otázky, napište nám nebo zavolejte na Zákaznický servis,
rádi Vám poradíme. Prozatím Vám přejeme hezký den.
Zoltán
Dobrý večer hotel vrátit zboží jak to můžu udělat je to moc malý
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Garance vrácení peněz je služba,
která se vtahuje pouze na kontaktní čočky TopVue a Gelone. Vy máte v tomto
případě nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Brýle musí být v
původním stavu se všemi komponenty. Přehledný popis, jak postupovat
naleznete na naší infostránce Reklamace a
vrácení zboží. V případě, že byste měl nějaké další otázky,
kontaktujte prosím náš zákaznický servis, kde Vám se vším velice rádi
pomohou. Hezký den.
Taisiia
Dobrý den. Záruka vrácení čoček mi vyprší 9.07. Řekněte mi, když dnes pošlu čočky a ony přijdou po 9.07, uděláte vrácení peněz?
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Služba Garance vrácení peněz
umožňuje čočky TopVue vrátit do 60 dnů od objednání. Protože jste
objednávala čočky 8. 5. 2022, můžete čočky vrátit do 8. 7. 2022. Pokud
tedy splňujete podmínky služby (4 nepoužité čočky), můžete nám čočky
poslat zpět. Do průvodního dopisu, prosím, uveďte, že jste nás
kontaktovala. Balíček přijde po uplynutí 60denní lhůty, ale pro Vás je
důležité ho odeslat včas. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte
prosím zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 892. Hezký
den.
Taisiia
Ahoj. Mám čočky TopVue Premium (6 čoček).
Mohu jen vyměnit 4 čočky -3,76 dioptrií za 4 čočky -4 dioptrie? Nebo jen návrat?
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Kontaktní čočky bohužel,
nevyměňujeme. Jestliže stále splňujete podmínky služby, můžete na
nevyhovující čočky využít Garanci vrácení peněz. Mezitím si můžete
objednat čočky s novými dioptrickými hodnotami. Pokud byste měla další
otázky, kontaktujte prosím zákaznický servis. Hezký den.
Taisiia
Dobrý deň. Objednal jsem čočky TopVue Premium (6 čoček) s Dimitri-3,75. Když jsem si ale nasadil jeden pár, ukázalo se, že potřebuji -4 dioptrie. Co mám dělat, řekni mi, prosím?
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže jsou Vaše brýlové
dioptrické hodnoty -3,75, pak je nutné pro nákup čoček upravit hodnotu
dioptrie na -3,50. Jestliže splňujete podmínky služby Garance vrácení
peněz (tzn. 4 nepoužité čočky z krabičky se 6 čočkami) postupujte
následovně. Vracené kontaktní čočky pečlivě zabalte, protože musí
dorazit v pořádku a nepoškozené. Zásilka musí obsahovat kopii dokladu o
zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz. Do průvodního
dopisu nezapomeňte uvést, jakým způsobem chcete peníze vrátit (částku
převést jako kredit na váš zákaznický účet nebo převod finančních
prostředků zpět na váš bankovní účet). Balíček odešlete na adresu:
Čočky-optika.cz Jarošovská 1278/II Jindřichův Hradec
37701 Při využití služby, poštovné hradí zákazník, ale i přesto
si lístek o podání zásilky uschovejte pro případ, že by se zásilka
cestou ztratila. Tento doklad slouží jako potvrzení o odeslání zásilky. V
případě potíží s doručením, kontaktujte náš zákaznický servis na
telefonním čísle +420 226 292 892 nebo na e-mailové adrese info@cocky-optika.cz.
Hezký den.
Ľuboš
Dobrý deň,
práve mi prišli mesačné čočky Bioinfinity (6 čoček) a zistil som, že pri zmene objednávky na výhodné balenie aj s roztokom, ktoré mi ponúkol váš e-shop namiesto samotných čočiek bez roztoku, som zabudol dodatočne skontrolovať dioptrie. Prišli mi čočky s -9,5 a ja potrebujem -3,25. Bolo by možné čočky vrátiť a vymeniť? balenie je nepoškodené
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za otázku. Nerozbalené a jinak nepoškozené balení
kontaktních čoček Vám rádi vyměníme. Čočky prosím pečlivě zabalte a
přiložte k nim dopis s Vaším požadavkem. Balíček pošlete doporučeně na
adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec.
Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám prosím. Přejeme Vám
hezký den.
Zdenka
Dobrý den,chtěla bych vrátit čočky TopVue Air for Astigmatism,nevyhovují mi,na blízko vidím rozmazaně.Kam mám napsat,že bych chtěla peníze na účet nebo převést jako kredit na další nákup,mohu to napsat na tu fakturu co pošlu zpět?Děkuji Pekárková
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Nejlepší bude, když ke zbylým
čočkám (dle tabulky) a faktuře přiložíte průvodní dopis, kde uvedete,
jakou formou chcete peníze vrátit. To vše pečlivě zabalte a odešlete na
adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec.
Hezký den.
Helena
Dobry den, chtela jsem se zeptat, kde uvést způsob vrácení? Zda na vás email nebo do nějakého formuláře? Dekuji
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za otázku. Postup je velmi podobný reklamaci. Vracené
kontaktní čočky musí dorazit řádně zabalené a nepoškozené. Zásilka
musí obsahovat doklad o zakoupení čoček v internetovém obchodě
Čočky-optika.cz a současně zásilka musí obsahovat určený počet
vracených čoček. Ve Vašem případě je to 8 ks kontaktních čoček TopVue
Elite+ z balení 10 ks. Více informací i adresu naleznete na stránce Garance
vrácení peněz. Hezký den.
Kristýna
Dobrý den, ráda bych vrátila čočky TopVue Premium vyzkoušela jsem je a vůbec mi nevyhovují, dost mne v očích dráždí. mohu je vrátit i po době delší než 14 dnů od nákupu? Zásilku jste mi odesílali 24.7.2019
děkuji
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, Kristýno, děkujeme za otázku. Ano, čočky Vám vezmeme zpět,
pokud budou dodrženy podmínky služby Garance
vrácení peněz, především v počtu vrácených kusů. Prozatím Vám
přejeme hezký den.
Ivana Provazníková
Dobrý den, omylem jsem objednala čočky MyDay daily disposable + 3,25 zakřivení 8,4, průměr 14,20 . Lze je vyměnit za stejné, ale - 3,25 ? Balení není otevřené a fakturu mám.
Děkuji
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, kontaktní čočky můžete vrátit a
vyměnit. Pokud jsou před datem expirace, balení není otevřené ani jinak
poškozené, pak není výměna problém. Čočky nám prosím pošlete
pečlivě zabalené s pokyny k výměně. Pokud byste cokoli potřebovala,
kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Zatím Vám přejeme hezký
den.
Gabriela
Dobry5den,objednala jsem si měsíční čočky na 3 měsíce od acuvue oasyc antigmaticke. Ale zjišťuji, že mi nesedí. Dá se vrátit aspoň zbylé 4 kusy, co mám? Dekuji
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrátit lze pouze kompletní
nepoškozené balení. Na tuto značku se bohužel nevztahují žádné
speciální služby jako Garance vrácení peněz a podobně. Díky za
pochopení a přejeme Vám hezký den.
Gabriela
Dobry den, když dnes odešlu peníze, budu mít čočky zitra (pátek) u sebe a nebo až v pondeli ?
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Když u objednávky zvolíte platbu
předem na účet, čekáme na připsání platby a teprve pak objednávku
odesíláme. Bankovní převod může trvat i několik dnů. Nejrychlejší je
úhrada při převzetí (dobírka), platba přes platební portál Paypal a
platba kartou online. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího.
Napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Vanda
Dobrý den, mohu se zeptat, do kdy je možné vrátit. Čočky v rámci garance vracení peněz? Zakoupila jsem čočky TopVue Air, ze začátku jsou příjemné, nejsou až moc křehké, a dobře se nasazují, ale nevydrzim v nich cely měsíc. Cca po 3 týdnech už mi vadí, drazdi me, takže je musím vyndat. Děkuji za odpověď.
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, že Vám čočky zcela
nevyhovují. Při vracení musí být dodržen počet čoček dle tabulky. Tyto
čočky nesmí být poškozeny. Dobu vrácení řešíme individuálně. Čočky
musí především být před datem expirace. Pokud se budete chtít zeptat na
cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Jana
Dobrý den, v současné době používám čočky Acuvue Moist a vyhovuje mi, že je na každé čočce uveden symbol, abych poznala, že si čočku nasazuji správně. Mají něco takového i čočky TopVue? Děkuji
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, díky za otázku. Bohužel, kontaktní čočky TopVue tyto symboly
nemají. Některé typy mají lehce modré manipulační zabarvení -
například TopVue
Elite a TopVue
Plus. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám.
Přejeme hezký den.
Miriam
Dobrý den, zakoupila jsem u vás již podruhé kontaktní čočky se stejnou specifikací jako mi objednává optička a podruhé přes ně špatně vidím, jak je to možné? Děkuji.
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujme za Váš dotaz. Vaše objednávky jsme si dohledali a v
každé jste objednávala jiné kontaktní čočky s lehce odlišnými
parametry. Nevíme tedy, co myslíte "stejnou specifikací". Můžete být
prosím konkrétnější a napsat nám, jaké kontaktní čočky s jakými
parametry Vám Vaše lékařka doporučila? Děkujeme a přejeme hezký den.
Monika
Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky TopVue Air v dioptrii -2.00 a potřebovala bych je jen vyměnit za -1.75. Je nutné tedy peníze vracet, nebo by šlo prostě poslat druhé balení? Děkuji.
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že budou splněny
podmínky, můžete čočky vrátit v rámci služby Garance vrácení peněz.
Připojte k čočkám dopis, že si cenu přejete vrátit formou kreditu na
zákaznický účet. Další nákup pak zaplatíte tímto kreditem. Zbylé
čočky pečlivě zabalte, aby nedošlo k jejich poškození. Pokud budete mít
další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.
Patrik
Dobrý den, objednal jsem si u Vás čočky FreshLook Dimensions - dioptrické (6 čoček), které opravdu krásně zvýrazní barvu očí, ale zjistil jsem, že ta propustnost kyslíku je opravdu mizerná a nevydržím je mít v očích déle něž 3 hodiny, což je u čoček pro celodenní nošení docela dost problém.
Chtěl jsem se zeptat, jestli by se daly zbylé 4ks čoček vrátit? ( 1 pár mám použitý a další 2 páry mám nepoužité a zabalené). Předem děkuji za info
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, Patriku, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám
čočky nevyhovují, ale nekompletní balení kontaktních čoček bohužel
není možné vrátit. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na
kontaktní čočky TopVue. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Veronika
Dobrý den, chci si objednat čočky TopVue Premium fot Astigmatism. Na každé oko mám jinou dioptrii a osu - musím si tedy objednat dvě balení (pro každé oko jiné parametry). Vztahuje se i na toto služba Garance vrácení peněz? Z každého balení vyzkouším jednu čočku a v případě, že s nimi nebudu spokojená, půjde vrátit obě balení zpět? Děkuji Vám moc za odpověď.
Odpověď -
info@cocky-optika.cz
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Služba Garance vrácení peněz
se vztahuje i na situaci, kterou popisujete. Je ovšem nutné dodržet všechny
podmínky. Pokud tedy objednáte 2 balení po 3 čočkách, musíte skutečně
vyzkoušet pouze jednu čočku (z každého balení rozdílných parametrů). Z
každého balení tedy budete muset vrátit dvě neporušené a neotevřené
čočky (celkem čtyři). Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás
obrátit. Přejeme hezký den.
Komentáře (20)
Dobrý den, koupila jsem si poprvé čočky Gelone - měsíční a každá po 14 dnech praskne a je porušena. Ťyto čočky mi bohužel nevyhovují, pocit v oku, jako kdyby tam byl písek po delším nošení. Na tyto čočky se vztahuje garance vrácení peněz, ale dočetla jsem se, že je nutné doložit fakturu. Tu bohužel nemám, ale vzhledem k tomu, že jsem přihlášený odběratel, tak ji má, zde online. Mám ji tedy vytisknout? Děkuji za info. Jana Zemčíková
Dobrý den, děkujeme Vám za komentář. Fakturu je nutné doložit z důvodu rychlejšího procesu vyřízení a také jako důkaz nákupu v našem obchodě. V případě, že je pro Vás nemožné doklad o koupi vytisknout, napište prosím průvodní dopis. Do dopisu uveďte Vaše jméno, číslo faktury a jméno čoček i s hodnotu dioptrií. Tyto informace by měly být pro reklamační oddělení, které odbavuje i požadavky služby Garance vrácení peněz, dostačující. Pokud byste měla další otázky, napište nám, rádi Vám pomůžeme. Hezký den.
Dobrý den, zakoupil jsem multifokální brýle. Do kdy je mohu vrátit bez udání důvodu a co musí zásilka obsahovat?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Od kupní smlouvy můžete v našem e-shopu bez udání důvodu odstoupit do 30 dnů. U brýlí upravených podle individuálních potřeb zákazníka nelze uplatnit právo na odstoupení od smlouvy na kompletní brýle, ale pouze na obruby. Na zabroušená skla na míru se odstoupení od smlouvy nevztahuje. Vracené brýle musí mít všechny visačky, ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro, ve kterých brýle přišly. Brýle i pouzdro musí být v takovém stavu, v jakém jste je přijal i se všemi komponenty. Vracené zboží důkladně zabalte do pevné krabice, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Veškeré informace naleznete v Obchodních podmínkách ZDE. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat, velmi rádi Vám poradíme. Přejeme hezký den.
Dobrý den, je možné vrátit zboží ( sluneční brýle ) pokud by neseděly ? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Sluneční brýle samozřejmě můžete vrátit. Do 14 dnů máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. V našem e-shopu je však lhůta pro odstoupení prodloužená na 30 dnů. Brýle prosím případně vraťte se všemi komponenty (visačky, ochranné fólie, případně hadřík na brýle i pouzdro, ve kterých brýle přišly). Veškeré informace k vrácení brýlí naleznete ZDE. Pokud byste měla další otázky, napište nám nebo zavolejte na Zákaznický servis, rádi Vám poradíme. Prozatím Vám přejeme hezký den.
Dobrý večer hotel vrátit zboží jak to můžu udělat je to moc malý
Dobrý den. Záruka vrácení čoček mi vyprší 9.07. Řekněte mi, když dnes pošlu čočky a ony přijdou po 9.07, uděláte vrácení peněz?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Služba Garance vrácení peněz umožňuje čočky TopVue vrátit do 60 dnů od objednání. Protože jste objednávala čočky 8. 5. 2022, můžete čočky vrátit do 8. 7. 2022. Pokud tedy splňujete podmínky služby (4 nepoužité čočky), můžete nám čočky poslat zpět. Do průvodního dopisu, prosím, uveďte, že jste nás kontaktovala. Balíček přijde po uplynutí 60denní lhůty, ale pro Vás je důležité ho odeslat včas. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 892. Hezký den.
Ahoj. Mám čočky TopVue Premium (6 čoček). Mohu jen vyměnit 4 čočky -3,76 dioptrií za 4 čočky -4 dioptrie? Nebo jen návrat?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Kontaktní čočky bohužel, nevyměňujeme. Jestliže stále splňujete podmínky služby, můžete na nevyhovující čočky využít Garanci vrácení peněz. Mezitím si můžete objednat čočky s novými dioptrickými hodnotami. Pokud byste měla další otázky, kontaktujte prosím zákaznický servis. Hezký den.
Dobrý deň. Objednal jsem čočky TopVue Premium (6 čoček) s Dimitri-3,75. Když jsem si ale nasadil jeden pár, ukázalo se, že potřebuji -4 dioptrie. Co mám dělat, řekni mi, prosím?
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Jestliže jsou Vaše brýlové dioptrické hodnoty -3,75, pak je nutné pro nákup čoček upravit hodnotu dioptrie na -3,50. Jestliže splňujete podmínky služby Garance vrácení peněz (tzn. 4 nepoužité čočky z krabičky se 6 čočkami) postupujte následovně. Vracené kontaktní čočky pečlivě zabalte, protože musí dorazit v pořádku a nepoškozené. Zásilka musí obsahovat kopii dokladu o zakoupení čoček v internetovém obchodě Čočky-optika.cz. Do průvodního dopisu nezapomeňte uvést, jakým způsobem chcete peníze vrátit (částku převést jako kredit na váš zákaznický účet nebo převod finančních prostředků zpět na váš bankovní účet). Balíček odešlete na adresu: Čočky-optika.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
37701
Při využití služby, poštovné hradí zákazník, ale i přesto si lístek o podání zásilky uschovejte pro případ, že by se zásilka cestou ztratila. Tento doklad slouží jako potvrzení o odeslání zásilky. V případě potíží s doručením, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 226 292 892 nebo na e-mailové adrese info@cocky-optika.cz. Hezký den.
Dobrý deň, práve mi prišli mesačné čočky Bioinfinity (6 čoček) a zistil som, že pri zmene objednávky na výhodné balenie aj s roztokom, ktoré mi ponúkol váš e-shop namiesto samotných čočiek bez roztoku, som zabudol dodatočne skontrolovať dioptrie. Prišli mi čočky s -9,5 a ja potrebujem -3,25. Bolo by možné čočky vrátiť a vymeniť? balenie je nepoškodené
Dobrý den, děkujeme za otázku. Nerozbalené a jinak nepoškozené balení kontaktních čoček Vám rádi vyměníme. Čočky prosím pečlivě zabalte a přiložte k nim dopis s Vaším požadavkem. Balíček pošlete doporučeně na adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 377 01 Jindřichův Hradec. Pokud budete potřebovat cokoli dalšího, napište nám prosím. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den,chtěla bych vrátit čočky TopVue Air for Astigmatism,nevyhovují mi,na blízko vidím rozmazaně.Kam mám napsat,že bych chtěla peníze na účet nebo převést jako kredit na další nákup,mohu to napsat na tu fakturu co pošlu zpět?Děkuji Pekárková
Dobrý den, děkujeme Vám za otázku. Nejlepší bude, když ke zbylým čočkám (dle tabulky) a faktuře přiložíte průvodní dopis, kde uvedete, jakou formou chcete peníze vrátit. To vše pečlivě zabalte a odešlete na adresu: Čočky-optika.cz, Jarošovská 1278/II, 37701 Jindřichův Hradec. Hezký den.
Dobry den, chtela jsem se zeptat, kde uvést způsob vrácení? Zda na vás email nebo do nějakého formuláře? Dekuji
Dobrý den, ráda bych vrátila čočky TopVue Premium vyzkoušela jsem je a vůbec mi nevyhovují, dost mne v očích dráždí. mohu je vrátit i po době delší než 14 dnů od nákupu? Zásilku jste mi odesílali 24.7.2019 děkuji
Dobrý den, omylem jsem objednala čočky MyDay daily disposable + 3,25 zakřivení 8,4, průměr 14,20 . Lze je vyměnit za stejné, ale - 3,25 ? Balení není otevřené a fakturu mám. Děkuji
Dobrý den, děkujeme za otázku. Ano, kontaktní čočky můžete vrátit a vyměnit. Pokud jsou před datem expirace, balení není otevřené ani jinak poškozené, pak není výměna problém. Čočky nám prosím pošlete pečlivě zabalené s pokyny k výměně. Pokud byste cokoli potřebovala, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Zatím Vám přejeme hezký den.
Dobry5den,objednala jsem si měsíční čočky na 3 měsíce od acuvue oasyc antigmaticke. Ale zjišťuji, že mi nesedí. Dá se vrátit aspoň zbylé 4 kusy, co mám? Dekuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Vrátit lze pouze kompletní nepoškozené balení. Na tuto značku se bohužel nevztahují žádné speciální služby jako Garance vrácení peněz a podobně. Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.
Dobry den, když dnes odešlu peníze, budu mít čočky zitra (pátek) u sebe a nebo až v pondeli ?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Když u objednávky zvolíte platbu předem na účet, čekáme na připsání platby a teprve pak objednávku odesíláme. Bankovní převod může trvat i několik dnů. Nejrychlejší je úhrada při převzetí (dobírka), platba přes platební portál Paypal a platba kartou online. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího. Napište nám. Přejeme Vám hezký den.
Dobrý den, mohu se zeptat, do kdy je možné vrátit. Čočky v rámci garance vracení peněz? Zakoupila jsem čočky TopVue Air, ze začátku jsou příjemné, nejsou až moc křehké, a dobře se nasazují, ale nevydrzim v nich cely měsíc. Cca po 3 týdnech už mi vadí, drazdi me, takže je musím vyndat. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za otázku. Je nám líto, že Vám čočky zcela nevyhovují. Při vracení musí být dodržen počet čoček dle tabulky. Tyto čočky nesmí být poškozeny. Dobu vrácení řešíme individuálně. Čočky musí především být před datem expirace. Pokud se budete chtít zeptat na cokoli dalšího, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, v současné době používám čočky Acuvue Moist a vyhovuje mi, že je na každé čočce uveden symbol, abych poznala, že si čočku nasazuji správně. Mají něco takového i čočky TopVue? Děkuji
Dobrý den, zakoupila jsem u vás již podruhé kontaktní čočky se stejnou specifikací jako mi objednává optička a podruhé přes ně špatně vidím, jak je to možné? Děkuji.
Dobrý den, děkujme za Váš dotaz. Vaše objednávky jsme si dohledali a v každé jste objednávala jiné kontaktní čočky s lehce odlišnými parametry. Nevíme tedy, co myslíte "stejnou specifikací". Můžete být prosím konkrétnější a napsat nám, jaké kontaktní čočky s jakými parametry Vám Vaše lékařka doporučila? Děkujeme a přejeme hezký den.
Dobrý den, zakoupila jsem u vás čočky TopVue Air v dioptrii -2.00 a potřebovala bych je jen vyměnit za -1.75. Je nutné tedy peníze vracet, nebo by šlo prostě poslat druhé balení? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. V případě, že budou splněny podmínky, můžete čočky vrátit v rámci služby Garance vrácení peněz. Připojte k čočkám dopis, že si cenu přejete vrátit formou kreditu na zákaznický účet. Další nákup pak zaplatíte tímto kreditem. Zbylé čočky pečlivě zabalte, aby nedošlo k jejich poškození. Pokud budete mít další otázky, napište nám. Přejeme hezký den.
Dobrý den, objednal jsem si u Vás čočky FreshLook Dimensions - dioptrické (6 čoček), které opravdu krásně zvýrazní barvu očí, ale zjistil jsem, že ta propustnost kyslíku je opravdu mizerná a nevydržím je mít v očích déle něž 3 hodiny, což je u čoček pro celodenní nošení docela dost problém. Chtěl jsem se zeptat, jestli by se daly zbylé 4ks čoček vrátit? ( 1 pár mám použitý a další 2 páry mám nepoužité a zabalené). Předem děkuji za info
Dobrý den, Patriku, děkujeme za Váš dotaz. Je nám velmi líto, že Vám čočky nevyhovují, ale nekompletní balení kontaktních čoček bohužel není možné vrátit. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky TopVue. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
Dobrý den, chci si objednat čočky TopVue Premium fot Astigmatism. Na každé oko mám jinou dioptrii a osu - musím si tedy objednat dvě balení (pro každé oko jiné parametry). Vztahuje se i na toto služba Garance vrácení peněz? Z každého balení vyzkouším jednu čočku a v případě, že s nimi nebudu spokojená, půjde vrátit obě balení zpět? Děkuji Vám moc za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. Služba Garance vrácení peněz se vztahuje i na situaci, kterou popisujete. Je ovšem nutné dodržet všechny podmínky. Pokud tedy objednáte 2 balení po 3 čočkách, musíte skutečně vyzkoušet pouze jednu čočku (z každého balení rozdílných parametrů). Z každého balení tedy budete muset vrátit dvě neporušené a neotevřené čočky (celkem čtyři). Pokud budete mít další dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Přejeme hezký den.