Reklamace a vrácení zboží
Založte nový požadavek
Vykazuje-li zakoupené zboží vady nebo chcete-li odstoupit od kupní smlouvy, založte si v zákaznickém účtu nový požadavek na vrácení či reklamaci zakoupeného zboží .
Založit nový požadavekPřipravte zboží k odeslání zpět
Výrobky pečlivě zabalte do pevné krabice z důvodu zabránění poškození při dopravě. Zvýšenou pozornost věnujte tomu, aby vrácené zboží bylo kompletní (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, visačky atp.). Pokud reklamujete kontaktní čočky, uložte je do malé skleničky a zalijte roztokem tak, aby nevyschly. Skleničku pečlivě uzavřete. K reklamovaným čočkám přiložte originální krabičku a zbylé nepoužité blistry s čočkami z reklamovaného balení.
Přiložte kopii faktury
Pro zrychlení celého procesu přiložte
kopii faktury.
Budete-li vracet zboží bez založení požadavku v
zákaznickém účtu , přiložte také průvodní dopis s číslem
objednávky, popisem situace a kontaktními údaji.
Odešlete zboží
a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku doneste
na podací místo Zásilkovny. Při podání zásilky uveďte jedinečný
kód , který dostanete e-mailem po založení požadavku v zákaznickém
účtu. Dále uvedete jméno odesílatele nebo číslo objednávky.
b) Prostřednictvím jiného dopravce
Zásilku
pošlete na adresu:
Čočky-optika.cz
Jarošovská
1278/II
Jindřichův Hradec
377 01
Uschovejte si
doklad o odeslání zásilky. Bude-li reklamace uznána, zpětně vám uhradíme
náklady na dopravu. Odstupujete-li od kupní smlouvy, nárok na proplacení
nákladů na dopravu nevzniká.
Vyčkejte na zpracování požadavku
Požadavek bude zpracován reklamačním oddělením co
možná nejrychleji. Na tomto odkazu můžete sledovat průběh vašeho
požadavku.
Informace o vyřízení požadavku
O vyřízení požadavku vás bude kontaktovat zákaznický servis. Informace o vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám pošleme e-mailem.
Doplňující informace k reklamacím
Chcete-li reklamovat dioptrické brýle vyrobené
na míru dle brýlového předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš
zákaznický servis.
Pokud reklamujete jakékoliv brýle
, zašlete prosím zpět všechny dodané komponenty (pouzdro, hadřík,
náhradní skla, sluneční klip atp.).
V případě reklamace
kontaktních čoček značky TopVue a Gelone , lze za
určitých podmínek využít službu Garance vrácení peněz. Více informací
naleznete ZDE .
Doplňující informace k odstoupení od kupní smlouvy
Chcete-li v 30denní lhůtě vrátit
dioptrické brýle vyrobené na míru, kontaktujte prosím vždy nejprve náš
zákaznický servis. V takovém případě vám vrátíme částku
odpovídající ceně brýlových obrub. Brýlová skla jsou zabroušená dle
individuálního požadavku bohužel vrátit nelze.
Pro
odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím
kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 892 .
Rádi Vám s reklamací pomůžeme.
Pokud vracíte jakékoliv brýle,
nezapomeňte prosím přiložit veškeré příslušenství (např. pouzdro,
hadřík, sluneční klip, visačky atp.).
Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v
sekcích:
-
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
-
Práva
a povinnosti z vadného plnění (reklamace)