Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek
Vykazuje-li zakoupené zboží vady nebo chcete-li odstoupit od kupní smlouvy, založte si v zákaznickém účtu nový požadavek na vrácení či reklamaci zakoupeného zboží.
Založit nový požadavek
Připravte zboží k odeslání zpět
Výrobky pečlivě zabalte do pevné krabice z důvodu zabránění poškození při dopravě. Zvýšenou pozornost věnujte tomu, aby vrácené zboží bylo kompletní (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, visačky atp.). Pokud reklamujete kontaktní čočky, uložte je do malé skleničky a zalijte roztokem tak, aby nevyschly. Skleničku pečlivě uzavřete. K reklamovaným čočkám přiložte originální krabičku a zbylé nepoužité blistry s čočkami z reklamovaného balení.
Přiložte kopii faktury
Pro
zrychlení celého procesu přiložte kopii faktury.
Budete-li vracet
zboží bez založení požadavku v zákaznickém
účtu, přiložte také průvodní dopis s číslem objednávky, popisem
situace a kontaktními údaji.
Odešlete zboží
a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku
doneste na podací místo Zásilkovny. Při podání zásilky uveďte jedinečný kód, který dostanete e-mailem po
založení požadavku v zákaznickém účtu. Dále uvedete jméno odesílatele
nebo číslo objednávky.
b)
Prostřednictvím jiného dopravce
Zásilku pošlete na
adresu:
Čočky-optika.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01
Uschovejte si doklad o odeslání
zásilky. Bude-li reklamace uznána, zpětně vám uhradíme náklady na
dopravu. Odstupujete-li od kupní smlouvy, nárok na proplacení nákladů na
dopravu nevzniká.
Vyčkejte na zpracování požadavku
Požadavek bude zpracován reklamačním
oddělením co možná nejrychleji. Na tomto odkazu můžete sledovat průběh
vašeho požadavku.
Informace o vyřízení požadavku
O vyřízení požadavku vás bude kontaktovat zákaznický servis. Informace o vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám pošleme e-mailem.
Doplňující informace k reklamacím
Chcete-li reklamovat
dioptrické brýle vyrobené na míru dle brýlového
předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis.
Pokud
reklamujete jakékoliv brýle, zašlete prosím zpět všechny
dodané komponenty (pouzdro, hadřík, náhradní skla, sluneční klip
atp.).
V případě reklamace kontaktních čoček značky
TopVue, lze za určitých podmínek využít službu Garance vrácení
peněz. Více informací naleznete ZDE.
Doplňující informace k odstoupení od kupní smlouvy
Chcete-li v 30denní lhůtě vrátit
dioptrické brýle vyrobené na míru, kontaktujte prosím vždy nejprve náš
zákaznický servis. V takovém případě vám vrátíme částku
odpovídající ceně brýlových obrub. Brýlová skla jsou zabroušená dle
individuálního požadavku bohužel vrátit nelze.
Pro
odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím
kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 892.
Rádi Vám s reklamací pomůžeme.
Pokud vracíte jakékoliv brýle,
nezapomeňte prosím přiložit veškeré příslušenství (např. pouzdro,
hadřík, sluneční klip, visačky atp.).
Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v
sekcích: