Reklamace a vrácení zboží

Založte nový požadavek

Vykazuje-li zakoupené zboží vady nebo chcete-li odstoupit od kupní smlouvy, založte si v zákaznickém účtu nový požadavek na vrácení či reklamaci zakoupeného zboží .

Založit nový požadavek

Připravte zboží k odeslání zpět

Výrobky pečlivě zabalte do pevné krabice z důvodu zabránění poškození při dopravě. Zvýšenou pozornost věnujte tomu, aby vrácené zboží bylo kompletní (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, visačky atp.). Pokud reklamujete kontaktní čočky, uložte je do malé skleničky a zalijte roztokem tak, aby nevyschly. Skleničku pečlivě uzavřete. K reklamovaným čočkám přiložte originální krabičku a zbylé nepoužité blistry s čočkami z reklamovaného balení.

Přiložte kopii faktury

Pro zrychlení celého procesu přiložte kopii faktury.
Budete-li vracet zboží bez založení požadavku v zákaznickém účtu , přiložte také průvodní dopis s číslem objednávky, popisem situace a kontaktními údaji.

Odešlete zboží

a) Zásilkovnou ZDARMA
Zásilku doneste na podací místo Zásilkovny. Při podání zásilky uveďte jedinečný kód , který dostanete e-mailem po založení požadavku v zákaznickém účtu. Dále uvedete jméno odesílatele nebo číslo objednávky.

b) Prostřednictvím jiného dopravce
Zásilku pošlete na adresu:

Čočky-optika.cz
Jarošovská 1278/II
Jindřichův Hradec
377 01

Uschovejte si doklad o odeslání zásilky. Bude-li reklamace uznána, zpětně vám uhradíme náklady na dopravu. Odstupujete-li od kupní smlouvy, nárok na proplacení nákladů na dopravu nevzniká.

Vyčkejte na zpracování požadavku

Požadavek bude zpracován reklamačním oddělením co možná nejrychleji. Na tomto odkazu můžete sledovat průběh vašeho požadavku.

Sledovat stav požadavku

Informace o vyřízení požadavku

O vyřízení požadavku vás bude kontaktovat zákaznický servis. Informace o vrácení peněz na účet nebo formou kreditu vám pošleme e-mailem.

Doplňující informace k reklamacím

Chcete-li reklamovat dioptrické brýle vyrobené na míru dle brýlového předpisu, kontaktujte prosím nejprve náš zákaznický servis.
Pokud reklamujete jakékoliv brýle , zašlete prosím zpět všechny dodané komponenty (pouzdro, hadřík, náhradní skla, sluneční klip atp.).
V případě reklamace kontaktních čoček značky TopVue a Gelone , lze za určitých podmínek využít službu Garance vrácení peněz. Více informací naleznete ZDE .



Doplňující informace k odstoupení od kupní smlouvy

Chcete-li v 30denní lhůtě vrátit dioptrické brýle vyrobené na míru, kontaktujte prosím vždy nejprve náš zákaznický servis. V takovém případě vám vrátíme částku odpovídající ceně brýlových obrub. Brýlová skla jsou zabroušená dle individuálního požadavku bohužel vrátit nelze.
Pro odstoupení od kupní smlouvy týkající se dioptrických brýlí prosím kontaktujte náš zákaznický servis na tel. čísle 226 292 892 . Rádi Vám s reklamací pomůžeme.
Pokud vracíte jakékoliv brýle, nezapomeňte prosím přiložit veškeré příslušenství (např. pouzdro, hadřík, sluneční klip, visačky atp.).



Kompletní informace naleznete v obchodních podmínkách v sekcích:
- Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)
- Práva a povinnosti z vadného plnění (reklamace)